2016

Fiecare an in parte are darul sau de a te dezbraca si eventual de a te imbraca cu una alta. E firesc! Si e bine! Cand il lasi sa te dezbrace pana la maduva spinarii de toate temerile, de toate intrebarile fara rost. Si e demential cand te imbraca, cu fiecare noua zi din viata ta. Cu fiecare zi in plus stiind ca ai oameni pretiosi langa tine, care nu vor pleca prea curand. Oameni care dau intr-un anume fel, sens vietii tale. Niste fapturi neviovate care te cuprind cu multa intelegere, iubire si dor.

2016 m-a imbracat cu o prietena de suflet, my sister vibe, cu experiente placute si mai putin placute din care am avut de invatat. Mi-a aratat ca tricoul alb cu dungi rosii nu s-a deteriorat, a imbatranit de la trecerea anilor, dar se pastreaza in cea mai buna forma de pana acum!

Ai fost un an bun, m-ai imbracat, m-ai dezbracat si mi-ai aratat! Mi-ai aratat ca viata merita traita ACUM, ca ceea ce conteaza cu adevarat sunt sentimentele reale care dau frau liber unor experiente de neuitat. Te-am iubit, te-am adorat, si m-ai imbracat cu cele mai frumoase amintiri, cu cei mai iubiti pamanteni, cu cel mai minunat patruped, cu oameni carora nu le e frica sa ofere, cu experiente noi care acum ma definesc si ma imbogatesc. Mi-ai aratat ca iubirea ia diverse forme si e infinita.

You rock, 2016!


Lasă un comentariu